Produktové video

Produkt zažít, ne jen vysvětlovat

Proč chtít produktové video?

Všimli jste si, že většina produktových videí se běžně soustředí jen na názorné vysvětlení parametrů, funkcí, užitků a dalších “vychytávek” daného produktu či služby? Produktové video ale není jen “technický list”. Jako filmaři a marketéři si klademe více otázek:: Jakým způsobem výrobek nebo služba usnadní nebo zpříjemní lidem jejich život? Jak natočit produktový snímek, který zvýší konverzní poměr diváka právě tím, že jej vtáhne do děje poutavým minipříběhem, který skutečně ukáže, jak výrobek může v reálném světě fungovat a jaký bude mít na náš život dopad? Produktové video se lidem zapíše do paměti, když bude mít nejen užitečné informace, ale také lidský příběh a emoce.

Film21 doporučuje:

  • Představit parametry, funkce, užitky
  • Uvést výhody či jiné “selling points”
  • Předvést uplatnění produktu v reálném životě
  • Zahrnout minipříběh “očima” klienta
  • Závěrečné shrnutí a CTA /call to action/
  • Výstupní stopáž: 2-5 minut

Fotogalerie

             Spokojení zákazníci